EL SINDICAT ALTERNATIVA DOCENT RECLAMA LA PARALITZACIÓ IMMEDIATA I LA RETIRADA DEL CONTROL HORARI

Des del Sindicat Alternativa Docent, demanem la paralització immediata i retirada del control horari de permanència dels docents de les Balears.

Després de la consulta feta a afiliades i afiliats i a la resta de professorat dels centres públics, la resposta majoritària dels docents reclama la retirada de la mesura.

Trobem que la mesura no aporta cap solució significativa a la millora de qualitat educativa de les Illes Balears.

En primer lloc, perquè no aporta una solució novedosa: els equips directius, complint les seves funcions, ja exercien la funció del control horari del professorat .

S’hi afegeix que la Conselleria d’Educació no ha explicat la mesura als docents i tampoc l’ha negociat amb els sindicats.

Ha servit per fer fefaent que en molts centres educatius, els recursos informàtics són insuficients, no només per als alumnes, sinó també per als docents.

Alternativa també es compromet a fer arribar a Conselleria,  les aportacions rebudes per part del professorat per tal que aquestales tengui en compte.

Les urgències dels docents i del sistema educatiu de les Illes Balears passen per altres camins: infraestructures, ràtios, millores sociolaborals etc…

SI voleu fer arribar més opinions en relació a la proposta podeu enviar e-mail a info@sindicatalternativa.cat