Això a la Pública no passa!!

Ens preocupa que amb el concert econòmic al col·legi Llaüt, un grup d’alumnes s’ha fet una fotografia fent la salutació nazifeixista que s’ha difós a les xarxes socials i mitjans de comunicació.

Si bé, el concert ve imposat per sentències del tribunal superior, suprem i constitucional. Alternativa considera oportú i necessari que  Inspecció educativa, faci un informe,  tal com ha informat. Però,  davant aquests fets cal una supervisió i  un seguiment dels processos educatius que es desenvolupen als centres privats sostinguts amb fons públics. Tal com és preceptiu.

Recordem que aquest centre fa segregació per sexes i està vinculada a l’opus Dei. Des d’Alternativa defensam una escola  pública, laica i  inclusiva.

Això a la Pública no passa!!