Reintegrament de taxes per a tothom!

En un any en què s’han vist diversos processos d’accés a la funció pública de forma simultània (concurs de mèrits, oposicions d’estabilització i oposicions ordinàries), els docents han hagut de sufragar un important quantitat de doblers per poder tenir el dret de presentar-se a qualsevol dels processos.

A més, la Conselleria va fomentar la inscripció a les proves selectives que, finalment, s’ha vist que no era necessari. Vam proposar una solució com la de Catalunya, els candidats no han pagat el dret d’inscripció fins al moment en què s’ha fet efectiva la seva participació en les proves.

Recordem que, a més, a Balears hem pagat (i paguem) les taxes més altes de tot l’Estat per a aquest tipus de procediments.

És per tot això que demanem que es retornin les taxes a tots aquells docents que finalment no han hagut de participar en les proves selectives.

Per demanar el retorn de les taxes, només per als que van inscriure’s en oposicions d’una especialitat diferent.

Reintegrament de taxes per a tothom!