Reactivació dels grups de treball

Des del Sindicat Docent Alternativa volem denunciar que la situació pandèmica no ha de ser un pretext per deixar de banda totes les altres qüestions relacionades amb l’educació, que han de ser objecte de revisió i millora.

És per això que volem que la Conselleria d’Educació compleixi el seu compromís anunciat en mesa sectorial de reprendre tots els grups de treball que estan en pausa i de posar en marxa alguns de nous per tractar qüestions com:

• Tutorització d’interins.
  • Millores en els processos d’oposicions que permeti el Decret Estatal.
  • Creació d’un grup de treball per fer uns criteris unificats en l’avaluació dels opositors.
  • Millores en la Formació Lingüística i Cultural dels docent (FOLC)
  • Revisió de l’annex 4, que indica les titulacions que donen accés a les diverses especialitats.
  • Cobrament del 2% en els salaris dels docents.
  • Carrera professional.
  • Motius per sol·licitar reducció de jornada.
  • Protocols d’activitats complementàries i extraescolars

De moltes de les qüestions, ja vam demanar meses sectorials durant tot el curs passat.

Reactivació dels grups de treball