Plenari Junta Personal Docent 27/01/2106

A la sessió del plenari de la Junta de Personal Docent de 2016 es van tractar els temes següents:

-Informacions prèvies:

1. El president de la Junta de personal docent va informar que la conselleria es va comprometre a facilitat els desplaçaments dels membres de la Junta des de Menorca, Eivissa i Formentera.
  2. La Conselleria, per motius jurídics, no vol facilitar un espai en la seva web  perquè la Junta hi pugui penjar actes, document, etc. Alternativa va proposar que l’espai fos en un lloc web separat. El president farà arribar les propostes a la Conselleria.

A proposta d’Alternativa Docent:

1. Adhesió de la Junta (com a entitat) al document d’ Illes per un pacte: les entitats representades en la Junta van considerar que no es pot admetre aquesta votació fins que no hi hagi un document definitiu. Per tant, vam ajornar aquesta votació fins al proper plenari.  La Junta demanarà a Illes per un pacte que faci arribar el document definitiu.
  2. Informació expedients dels treballadors: A partir d’ara, la Junta de personal docent rebrà informació quan a un treballador se li obri un expedient (només s’informarà de l’obertura, sense detalls).
  3. Informació dels criteris de pressupostos de manteniment dels centres públics. Tot i que ja es van explicar els criteris en Mesa Sectorial, vam acordar que, una vegada revisats els criteris, en faríem les aportacions pertinents.

A proposta de STEI:

1. Proposta de document en què la Junta es dirigeix al Conseller d’Educació i Universitat i als partits que poden formar nou Govern a Madrid reclamant l’aturada de les retalladles i la derogació de la LOMCE.
  2. Proposta de document adreçat al Conseller d’Educació i Universitat demanant la negociació i ratificació en Mesa Sectorial de l’acord Marc, el 30% de ingressos extraordinaris en els pressupostos generals de la Illes Balears , cosa, per altra banda, òbvia.
(Afegirem els documents quan siguin definitius, després de les esmenes fetes ahir durant el plenari)

Plenari Junta Personal Docent 27/01/2106