Alternativa

Sindicat Docent

Petició als partits polítics que donen suport al Govern de les Illes Balears sobre l’increment del 30%

El Sindicat Alternativa Docent mostra la seva preocupació per l’incompliment del compromís que el Conseller d’Educació i Universitat va adquirir amb el conjunt de la comunitat educativa.

El passat mes de desembre el conjunt dels docents va decidir desconvocar una vaga indefinida després de valorar  positivament el compromís del govern de les Illes Balears de destinar el 30% de  qualsevol millora en el pressupost a millorar el sistema educatiu.

Recordem que aquell document dotava la conselleria d’Educació i Universitat amb un pressupost que s’havia de destinar prioritàriament, per aquest ordre, a:
Baixada de ràtios, especialment a tots els cursos d’Infantil i Primària.

Increment del professorat d’atenció a la diversitat i orientació, especialment en els centres d’Infantil i Primària.

Millora de les infraestructures educatives, especialment pel que fa a la solució de les deficiències detectades, supressió de barreres arquitectòniques, eliminació d’instal·lacions de fibrociment (amiant) i totes aquelles actuacions que suposin l’eliminació d’aules modulars.

S’ha demostrat que, sense aquesta dotació econòmica, és impossible començar una via de millora en l’educació de les Illes Balears.

És per això que, donades les circumstàncies, demanem al conjunt de partits que dóna suport al Govern de les Illes Balears (PSIB, MÉS i Podem) de quina manera es complirà aquest compromís de la Conselleria d’Educació i Universitat i del conjunt de Govern.

[gview file=”https://www.sindicatalternativa.cat/wp-content/uploads/2016/06/Document-de-compromis-econòmic-14-Desembre-2015.pdf”]

Desplaçat dalt de tot

Descobriu-ne més des de Alternativa

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint