Mesa Sectorial Extraordinària: homologació i regulació de cursos de la formació permanent del docent

En la sessió extraòrdinaria de la Mesa Sectorial d’Educació, es va tractar el document següent:

“Ordre del conseller d’Educació i Universitat per la qual es regula l’homologació, el reconeixement, la certificació i el registre de la formació permanent del professorat no universitari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears”.

[gview file=”https://www.sindicatalternativa.cat/wp-content/uploads/2016/06/10.-Ordre-homologació.-Versió-2..pdf”]

S’han fet cas d’algunes de les reivindicacions que teníem sobre la formació dels docents: de qualitat i organitzada per la conselleria d’eduacació.

Es va demanar que s’ampliés el termini (3 mesos) per poder presentar els cursos fets en altres entitats o comunitats autònomes a un mínim de 6. S’estudiarà la manera de fer-ho i, en cas que la normativa de caire superior no ho permeti, es facilitarà al màxim la tramitació telemàtica.

Aquesta normativa encara ha de passar pel Consell Escolar de les Illes Balears i el consell consultiu. La previsió és que entrarà en vigor en dos cursos.

Altres informacions:

-El cursos del FOLC, antic Seminari de català, tornarà a ser una competència de la UIB.