Normativa tercera avaluació

Actualització 24/4/2020

Avui s’ha publicat al BOE l’ordre  EFP/365/2020 sobre les directrius del tercer trimestre i per l’inici del curs 2020-2021.

[gview file=”https://www.sindicatalternativa.cat/wp-content/uploads/2020/04/BOE-A-2020-4609.pdf”]

Resum mesa 17/4/2020

Ahir es va dur a terme la mesa sectorial de caire informatiu on es van tractar dos punts: oposicions i instruccions d’avaluació.

OPOSICIONS:

Es confirma que s’ajornen fins l’any 2021 amb el compromís per part de l’Estat de mantenir les places que ja havien estat convocades al 2020.

La Conselleria està estudiant la manera de gestionar el retorn de les taxes i/o manteniment de la matrícula, de seguida que tenguem més informació us la farem arribar.

INSTRUCCIONS D’AVALUACIÓ:

El primer que hem de dir és que les instruccions no s’han negociat i se’ns van enviar amb molt poc temps per a poder-les analitzar detingudament, però sí hem fet arribar a Conselleria les nostres reticències en alguns aspectes.

Pel que fa als criteris de promoció i avaluació, encara hem d’esperar a la seva publicació al BOE perquè les CCAA els puguin adaptar.

Tots els representants de Conselleria presents a la reunió van agrair l’esforç i la tasca dels docents en aquesta situació mai vista i insistiren que aquestes instruccions no generen més volum de feina burocràtica.

Altre aspecte important és que l’alumnat no es vegi perjudicat per la situació i pugui seguir el seu procés d’aprenentatge.

FP i Estudis artístics

Primària

ESPA

Batxillerat

Si teniu dubtes o voleu informacions més concretes pel que fa a les instruccions no dubteu en escriure’ns.

Normativa tercera avaluació