Mesa Sectorial 9/10/15: Ratificació d’Acord Global

En la Mesa Sectorial d’avui, dia 9 d’octubre de 2015, hi havia un únic punt de l’ordre del dia:

-Ratificació en Mesa Sectorial de l’Acord Global signat per STEI i CCOO per desconvocar la vaga indefinida.

Les posicions han estat les següents:

Vots Favorables:

STEI, CCOO i ANPE: Han ratificat l’acord que veuen com un ”punt de partida que s’haurà de seguir negociant en les Meses Sectorials d’Educació.” Els comitès de vaga de STEI i CCOO donen per desconvocada la seva vaga.

Vots NO favorables:

Alternativa: No hem ratificat l’acord. Volem saber la decisió dels docents, que es pronunciaran  en les votacions de la propera setmana.

UOB: No han ratificat l’acord i s’han posicionat clarament en un NO a aquest acord.

FETE-UGT: No han participat en la votació sobre l’acord perquè consideren que el document està massa tancat i només és vàlid per sortir de la vaga indefinida. A més, creuen que se’ls exclou de futures negociacions perquè hi ha decisions preses en aquest document que no es podran modificar punt per punt.

D’aquesta manera, tres dels sis sindicats de la Mesa Sectorial d’Educació no han votat favorablement en la ratificació d’aquest document d’acord global.

Així, encara queda la vaga convocada per l’Assemblea de Docents, a qui representem,  i, per tant, continua obert el període de negociació.

logo alternativa

Mesa Sectorial 9/10/15: Ratificació d’Acord Global