Alternativa

Sindicat Docent

Matricula’ls a la pública!

Comença el període de matriculació per a la gran major d’etapes de l’educació obligatòria per a tots els centres. El període s’obre avui, 20/5, moment en què els pares i mares han de triar el centre escolar en el qual es formarà no només com a alumne, sinó també com a persona.

Matricula’ls a la pública!

Només l’escola pública és garantia de rebre una educació equitativa, de qualitat, integrador i laica.

El sistema educatiu públic és de tothom i per a tothom. L’autèntic defensor d’una societat més justa i equitativa que ofereix possibilitats i formació a tothom, sense importar l’origen o la situació econòmica familiar.

Els esforços de l’Administració, lluny de la segregació per motius de llengua que està duent a terme, han de centrar-se en generar un sistema públic competent i facilitar la matriculació en la xarxa pública en algunes zones on impossible per la falta d’oferta, copada per la xarxa de centres privats subvencionats.

Des del Sindicat Alternativa Docent, defensem l’escola pública, l’única escola capaç de crear ciutadans lliures, crítics i amb valors.

Desplaçat dalt de tot

Descobriu-ne més des de Alternativa

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint