COMUNICAT DE PREMSA

Davant de les notícies sortides a premsa a on la Conselleria ha mantingut contactes amb els sindicats de l’escola concertada, volem manifestar que:

El Sindicat docent Alternativa critica que la Conselleria d’Educació prioritzi les propostes d’acord que vol signar ara amb l’educació concertada abans d’assumir els compromisos (hores, retribucions, complements … ) pendents amb l’educació pública.

Alternativa, defensant l’escola pública i els seus treballadors, reclama que aquesta Conselleria s’assegui amb els sindicats de l’educació pública per negociar i aprovar aquests temes pendents i demostri així si té voluntat de dur-los endavant abans de les eleccions.

COMUNICAT DE PREMSA