Resum de la presentació del tràmit del concurs de trasllats

Hem assistit a la presentació del tràmit del concurs de trasllat per videoconferència.

El tècnic d’informàtica de la Conselleria, Sergi Tomé, ens ha mostrat i explicat el tràmit fent-ne simulacions. Li volem agrair  la feina i fer-ho extensiu a les persones que integren aquest departament.

El tràmit sols es pot fer de manera telemàtica amb Cl@ve o amb usuari i contrasenya del gestib. Si no disposem de l’eina cl@ve, podem dirigir-nos a qualsevol Registre del Govern i ens ajuden a donar-nos-hi d’alta immediatament.

El tràmit consta de 5 Passes,a cadascuna s’hi van obrint pantalles segons la informació que hi anem posant.

PASSA 1 – INFORMACIÓ SOBRE EL TRÀMIT.

PASSA 2 – EMPLENAR. Aquí és on es van obrint les pantalles a mesura que anem implementant els apartats.

Dades personals.

  1. Certificació del Registre Central de Delinqüents sexuals. Cal autoritzar l’administració a consultar-ho. Si no s’autoritza, haurem d’aportar el certificat emès pel Ministeri de Justícia. Els funcionaris de nacionalitat estrangera hauran de lliurar el mateix certificat negatiu del seu país d’origen.
  2. Destinació actual que inclou les dades de l’oposició d’accés al cos de funcionari.
  3. Modalitat de participació que també inclou el dret preferents si escau.
  4. Full de barem, és una còpia del Portal de personal. Si no estem d’acord amb la informació que s’hi troba, podem indicar-ho en la pantallla següent.
  5. Compromisos. Hi podem al·legar la disconformitat amb l’apartat anterior.
  6. Preferències de centres i localitats. Hi indiquem els centres on volem concursar. Si són de Balears, n’hi trobarem informació.
  7. Modalitat. Hi podem fer constar els drets de concurrència i preferència. Si marquem un centre i no ens pertoca, aquest s’anul.la.

PASSA 3 – DOCUMENTACIÓ. 

  1. Declaració responsable.
  2. Adjuntar documentació. Si prèviament hem marcat disconformitats, no podrem avançar amb el tràmit si no adjuntem la documentació. 

El sistema permet adjuntar 4 documents en format PDF. Es poden fusionar diversos documents en tenim més de 4.

  1. Resum. Hi tenim la instància.

PASSA 4 – REGISTRAR.

Cal registrar la sol.licitud i desar el justificant.

PASSA 5 – FINALITZAR. Podem desar la documentació aportada.

Altres

  • Si volem afegir funcions sol.licitades però que encara no tenim al Portal, cal contactar amb el negociat corresponent.
  • Es pot recuperar el tràmit en la plataforma cl@ve o amb usuari i contrasenya des de dilluns 9 de novembre.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *