REBUTGEM LA CAÇA DE BRUIXES

L’escola pública rep aquests dies un dels atacs frontals més greu dels darrers temps: partits polítics de diferents espectres ideològics posen en dubte la llibertat d’ensenyament dels docents, no només a les Illes Balears, sinó que també en el conjunt de l’estat.

L’escola pública representa la veritable eina de transformació social que crea una societat més justa i que vetlla per la igualtat d’oportunitats sense tenir en compte la classe social o situació econòmica dels alumnes, els ciutadans del futur.

I això és el que realment molesta i el que volen posar en dubte. Basant-se en mentides i especulacions ocupen el mitjans i fan que el seu missatge arribi a integrar-se de manera preocupant.

Ni una passa enrere: l’escola pública es defensa. Com? Dotant-la d’un nivell de recursos, econòmics i humans, òptims i de llibertat perquè els docents, professionals de l’educació, treballin amb els seus alumnes.

Per això, des d’Alternativa, donem suport a totes aquelles propostes que vagin encaminades a defensar una escola pública, de qualitat, amb equitat ,laica i en català.

NOTÍCIES