Proposta de nou acord marc de millores

Avui hem assistit a una reunió a la Conselleria sobre el segon Acord marc.

Durant la reunió, tots els sindicats hem fet valoracions de la proposta i hem agraït l’inici de les negociacions, tot i que arriba tard. Els punts que formen l’Acord es treballaran en detall a meses tècniques durant els propers mesos.

Des del Sindicat Alternativa valoram positivament aquest inici de negociacions relacionades amb un nou Acord marc.

Entre altres aspectes, hem recordat la importància d’arribar a un acord sobre la carrera professional dels docents, ja que durant els darrers anys s’ha anat exigint més feina als docents però no s’ha compensat amb cap retribució.

També hem traslladat la necessitat d’incloure a l’Acord un punt sobre la situació dels interins que no quedin estabilitzats.

Proposta d’acord marc

Carrera professional: 150.000€

Us recordam que ens podeu fer arribar les vostres aportacions sobre l’actual document o noves propostes a info@sindicatalternativa.cat