Norma, no deixis de lluitar pel que vols!

El passat mes de setembre es va jubilar Norma Tolosa de la funció docent. En l’assemblea d’Alternativa, en la renovació de càrrecs estatutària i després de quatre anys, va deixar la Presidència d’Alternativa docent.

Mestra militant, com ella de mateixa diu, des de fa 38 anys, va formar part dels primers moviments de la fundació del sindicat convençuda de la necessitat de crear noves maneres de defensar els drets dels docents de les Illes Balears.

Així,  s’ha convertit en un exemple de sindicalisme en positiu, constructiu i de lluita constant pels drets dels docents i les millores laborals amb repercussió directa sobre l’alumnat.

Transparència i democràcia han sigut els valors que més ha defensat en la gestió interna a Alternativa així com en les relacions amb la Conselleria d’Educació i les altres organitzacions sindicals.

Des de l’equip d’Alternativa, et volem desitjar que gaudeixis de tot el que et ve ara i, sobretot, no deixis mai de lluitar pel que vols!