La reducció de ràtios no és una prioritat però si que és urgent la perfilació de places per a les comissions de serveis.

Aquest setembre ha començat el primer curs escolar sense restriccions des de l’inici de la pandèmia de la Covid-19 i des del sindicat docent Alternativa hem remarcat que durant aquest temps «hem après moltes coses. Per exemple, que la reducció de ràtios ha funcionat i garanteix una millor atenció a l’alumnat i una forma més individualitzada de donar aquesta atenció».

Per tal de continuar garantint «la millor atenció possible als nostres alumnes i poder mantenir en plantilla al major nombre possible d’interins després dels processos d’estabilització demanam que les ràtios han de continuar essent reduïdes». Des del Sindicat Alternativa reclamam un Decret de reducció de ràtios abans que acabi aquesta legislatura , ja que per la Conselleria la reducció de ràtios no és una prioritat però si que és urgent la perfilació de places per a les comissions de serveis.