INTERINS 2020-2021

INFORMACIONS SOBRE LA BORSA D’INTERINS 2020-2021

Llista provisional de tutoritzacions curs 2020/2021
  • Llistes provisionals de funcionaris interins tutoritzats, no tutoritzats i pendents de tutoritzar per al curs 2021-2022.
  • S’habilita un tràmit de reclamacions (29/06/21 a les 13:30h – 30/06/2021 a les 13:30h)
  • Reclamacions i llistats aquí
Setembre 2020

Portal del docent interí amb diferents utilitats: llistes disponibles per funció, per persona, canvi de disponibilitat, accés al tràmit, accés a les places, presa de possessió…

Portal del docent interí

Adjudicació urgent de les substitucions generades per la COVID:  llegeix la informació important aquí

Places unitat docent d’emergència: llegeix el resum. Actualització els propers dies.

Tràmits i adjudicacions: massa problemes: llegeix el comunicat

Valoració del procés dels diferents tràmits d’adjudicacions provisionals: llegeix el comunicat

 

13/8/2020

LLista d’interins actualitzada a dia 13/8/2020

https://www.caib.es/sadperdoc5front/interins/inici.do

11/8/2020

LLista DEFINITIVA de les adjudicacions

A finals d’agost es sol habilitar el tràmit de presa de possessió.

 

Resum reunió 16/7/2020

Com van explicar ahir a la reunió, hem creat una carpeta amb la presentació que vam fer i també amb un full sobre recull de normativa, de les adjudicacions, de permisos, fons social…

CARPETA INTERINS 2020-2021

*Durant el curs, anirem actualitzant la carpeta si trobam que hi ha informació d’interès.

Novetats 10/7/2020

ATENCIÓ!

💻 Reunió informativa sobre tràmits d’interins (estiu i durant el curs) oberta a tothom

Resoldrem els vostres dubtes.

Dia 15 a les 10:30

Heu d’emplenar el formulari i us enviarem un enllaç per connectar-vos a la reunió el mateix dia.

 

Actualització 6/7/2020

a) Tutorització de funcionaris interins substituts 2019-2020: Publicació de la llista dels funcionaris interins substituts que han superat el procés de tutorització.

Consulta aquí la llista de les tutoritzacions

b) LLista provisional dels interins admesos i exclosos (amb la informació només de la DGPDocen: titulacions i funcions)

Hi ha 7 dies naturals per fer reclamacions.

Important: Degut a les circumstàncies actuals (COVID-19) les llistes provisionals d’aspirants a funcionaris interins NO inclouen els mèrits d’activitats de FORMACIÓ Permanent del Professorat. Aquests mèrits es publicaràn el proper 20 de juliol i s’obrirà un termini de set dies per presentar reclamacions ÚNICAMENT a aquests mèrits d’activitats de formació.

Consulta aquí la llista d’admesos i exclosos.

Actualització 4/7/2020

Avui s’ha publicat al BOIB la resolució per poder fer esmenes a la documentació presentada a les sol·licituds d’inscripció d’activitats de formació en el Registre General de Formació Permanent del Professorat.

Consultau l’accés al tràmit i la documentació

“ESMENA A LA DOCUMENTACIÓ DE FORMACIÓ PERMANENT LLIURADA PEL TRÀMIT D’INTERINS 20-21”

Novetats adjudicacions 3/7/2020

Enguany hi ha canvis al procés d’adjudicació.

Hi ha dos llistats que aniran sortint i s’aniran complementant.

Per una banda, hi ha el llistat de la DGPDocen amb les titulacions i funcions i per altre banda hi ha el llistat de formació.

*Dia 6/7 també sortirà el llistat definitiu de les tutoritzacions

Informació bàsica:

Dates provisionals de les adjudicacions

També volem fer referència al fet d’haver conegut aquestes dates a la mateixa reunió i s’han plantejat dues opcions.

Des del Sindicat Alternativa hem demanat que el procés fos el més senzill possible així com també poder fer la tria amb tota la informació. Hem recordat també l’opció de mantenir una certa optativitat a la tria de places del juliol.

Actualització 15/01/2020

Com i quan puc accedir al tràmit? 

Accés al tràmit a la web de la DG de Personal Docent

Del 15 de gener al 31 de març.

IMPORTANT: Des de Conselleria recomanen que TOTHOM faci el tràmit per comprovar les dades.

 Què vol dir integració automàtica a la borsa? 

Vol dir que tots els interins ja inscrits al curs actual (2019-2020) només han de comprovar que les dades són correctes.

*Dins el termini d’obertura de la borsa, els aspirants integrats automàticament, podran:

  1. Manifestar la voluntat de no ser integrats a la borsa en cap especialitat.
  2. Comprovar les dades personals, els requisits i els mèrits que consten en la Direcció General de Personal Docent i que els mostra el tràmit.
  3. Actualitzar les dades personals, les especialitats o funcions seleccionades, així com les opcions següents: illes de preferència; voluntat d’acceptar places a mitja jornada, diferenciada per illes; voluntat d’acceptar places itinerants o compartides, i/o places d’especial dificultat.
  4. Actualitzar titulacions i mèrits.

Els docents que es volen inscriure a la borsa per primera vegada han de fer el tràmit

Què he de tenir en compte durant el tràmit?

-A la pantalla de dades de la sol·licitud , he de tenir en compte que són a data de dia 14 de gener del 2020. Si vull fer canvis d’illes, opcions, jornades…he de fer una nou tràmit de selecció de funcions. 

-A la pantalla de dades de la sol·licitud hi ha l’opció de manifestar la voluntat de no ser integrats a la borsa en cap especialitat.

-A la pantalla de formació puc veure tots els cursos reconeguts. Si vull presentar formació realitzada abans de dia 31 d’agost de 2019 he fer-ho amb una instància (que apareix a la pantalla) i amb un registre adreçat al Servei de Formació Homologada i Capacitació.

-A la pantalla de declaració responsable vol dir que totes les dades són certes i per això no és necessari compulsar documentació (excepte la formació)

-Enguany ja no apareix ¨Registrau la sol·licitud¨es fa de forma automàtica.

Actualització 21/12/2019

Publicada al BOIB la Convocatòria d’interins per al curs 20/21

Consulta la versió definitiva al BOIB aquí

(Actualitzarem la informació una vegada estudiat el text definitiu)

MESA SECTORIAL D’EDUCACIÓ 

Informació publicada 9/12/2019 

Convocada Mesa Sectorial d’ Educació sobre interinitats per divendres 13 de desembre.

-Consulta la documentació:

a) Esborrany de la convocatòria:

https://drive.google.com/file/d/0B4HbBe8-w46LdmQ4TkU5dF9mblhvc0UyeDc0blRKTlRZMTlN/view?usp=sharing

b) Annex 4:

https://drive.google.com/file/d/0B4HbBe8-w46LUXRlcW1fandVUF9FMFNRbXRhRFBWZjFEWWFz/view?usp=sharing

> Fes-nos arribar les teves aportacions en el formulari 

Gràcies

MESA TÈCNICA SOBRE INTERINITATS

Informació publicada 19/11/2019

Dilluns 18 de novembre vàrem tenir una mesa tècnica sobre interinitats pel curs 2020-2021.

S’ha fet un intercanvi d’informació dels aspectes del document adjunt.

Estam a l’espera de rebre els  esborranys de la convocatòria

Documentació

Ens podeu fer arribar les vostres aportacions.