#InfraestructuresDignesiSuficients

Tot i el pla de millora d’infraestructures que el Govern de les Illes Balears va preparar i presentar durant la legislatura anterior, els docents que cada dia trepitgem l’aula sabem que encara estarem lluny de tenir unes escoles i instituts dignes i completament equipats per dur a terme la tasca docent amb total eficàcia i adaptada al segle XXI.

Són molts els problemes que ens trobem. En alguns pobles i ciutats el més greu de tot és la manca de nous centres, per la falta de terrenys disponibles, la manca d’entensa entre administracions i la burocratització del processos. Necessitem #InfraestructuresSuficients!

A més, en el dia a dia en un centre, ens trobem petits desperfectes que dificulten l’aprenentatge de l’alumnat: centres amb ‘fibrociment’, ‘aules modulars’, persianes trencades, xarxes d’internet poc potents i un llarg etcètera.

No ens ho podem permetre! Per això et demanem que ens enviïs aquesta informació per poder denunciar les mancances i millorar-les!

Necessitem #InfraestructuresDignes! I tu hi tens molt a dir!

Enllaç Pla d’infraestructures educatives de la Conselleria

Enllaç de notícia