#InfraestructuresDignes

Tot i el pla de millora d’Infraestructures que el Govern de les Illes Balears ha preparat i presentat fa unes setmanes, els docents que cada dia trepitgem l’aula sabem que encara estarem lluny de tenir unes escoles i instituts dignes i completament equipats per dur a terme la tasca docent amb total eficàcia i adaptada al segle XXI.

Són molts els problemes que ens trobem. En alguns pobles i ciutats el més greu de tots és la manca de nous centres, deguda al passotisme de governs d’altres èpoques, però que encara avui ens afecten i que necessiten una resposta inmediata per part de l’administració.

A més, en el dia a dia en un centre, ens trobem petits desperfectes que no faciliten l’aprenentatge de l’alumnat: centres amb ‘fibrociment’, ‘aules modulars’, persianes trencades, xarxes d’internet poc potents i un llarg etcètera.

No ens ho podem permetre! Per això et demanem que ens enviïs aquesta informació per poder denunciar les mancances i millorar-les!

Necessitem #InfraestructuresDignes! I tu hi tens molt a dir!

Enllaç de notícia