Gràcies, docents!

Des del Sindicat Docent Alternativa, volem agrair als docents i valorar la tasca feta. Són els docents que han fet possible el bon desenvolupament del curs 2020/2021. Gràcies, docents!

Els docents s’hi han deixat l’ànima aquest curs amb dobles jornades, amb atenció en persona i per videoconferència, amb mesures extraordinàries que s’han implementat sense deixar de banda el costat humà de la nostra professió. A canvi, se’ns ha negat el nostre 2’9%, fer els horaris del curs vinent amb 18h/23h, ni han rebaixat les ràtios, ni han alleugerit la càrrega burocràtica, però hem rebut molts premis i reconeixements públics. Valorar l’excel·lent labor dels docents passa per respectar i millorar les condicions laborals. Menys aplaudiments i més recursos per a l’educació pública.

El 20/21 serà un curs difícil d’oblidar per a molts i, si no es prenen les mesures adequades, deixarà una marca profunda en moltes generacions d’alumnes.