El despropòsit de la LOMLOE: l’avaluació que no arriba

A hores d’ara, encara no s’han publicat els criteris d’avaluació definitius que s’haurien d’aplicar als cursos en què enguany ha començat la LOMLOE.

Ja fa un mes que l’alumnat va començar les classes i els docents no saben què han de fer per avaluar els seus alumnes i s’ha convertit en un tema preocupant perquè, malgrat tenir esborranys, no tots els centres han rebut la informació i, per tant, no saben com han d’actuar.

A més, el sistema oficial del GESTIB, encara no està disponible. Així, els centres que han optat per aquesta opció no poden incloure les notes tal i com demana tant la primera versió com el nou esborrany. 

Els docents sobreviuen el dia a dia a l’aula, amb la formació feta després d’aplicació de la LOMLOE i l’angoixa de no saber com actuar seguint la normativa que el Govern ha implantat. Recordem que la Conselleria d’eduació es va comprometre a resoldre tots els dubtes que sorgissin en la implantació del sistema.

Alternativa va ser la primera veu que es va alçar contra l’aplicació d’aquesta normativa i no és estrany que, cada dia més, s’articulin les assemblees de centre per combatre l’aplicació que tant ha complicat la tasca docent en aquest inici de curs 22/23.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *