Comissió Paritària del Servei de Prevenció de Riscos Laborals i Salut

Ahir es va dur a terme una nova reunió de la Comissió Paritària del Servei de Prevenció de Riscos Laborals i Salut. Fou novament una reunió conjunta entre Personal Docent i Funció Pública.

A la reunió se’ns va informar que els sindicats havíem enviat unes 200 peticions/suggeriments en referència al protocol de desescalada en educació, la majoria de tipus organitzatiu. Ens han informat que molts d’aquest suggeriments s’incorporaran al protocol final i els seus annexos i que ens enviaran avui les respostes a les peticions enviades.

A banda ens han fet saber que estan duent a terme la revisió dels documents publicats pel Ministeri de Sanitat per assegurar-se que no hi ha cap contradicció ni cap oblit.

Els sindicats hem incidit en els aspectes que ens semblen més preocupants, encara que apareguin als documents que es van enviar la setmana passada i dels quals tendreu informació amb més detall quan ens enviin la resposta a les nostres aportacions.

Finalment, volem transmetre-us un missatge des del Servei de Prevenció. Saben que hi ha preocupació per part dels docents que són un possible perfil de risc, han rebut una quantitat ingent de peticions que s’estan valorant i ens demanen paciència ja que el servei a hores d’ara funciona amb la meitat del personal que hauria de tenir.