Certificat d’antecedents penals obligatori per a tots els polítics

El sindicat docent Alternativa se suma a la campanya “Certificat d’antecedents penals obligatori per a  tots els polítics” del sindicat docent PIDE d’Extremadura.

Davant la repetició de les eleccions generals el proper 26 de juny d’enguany i de l’augment de casos de corrupció en el panorama polític arreu de l’estat espanyol, el sindicat docent Alternativa se suma a la campanya que demana als polítics l’obligació de presentar un certificat d’antecedents penals per poder exercir la seva funció de càrrec electe i així preservar els ciutadans de possibles delictes incorreguts per part dels nostres representants.

Aquesta campanya ha estat presentada i iniciada pel sindicat docent PIDE d’Extremadura i, qui ho desitgi, pot sumar-s’hi entrant a la seva pàgina web http://www.sindicatopide.org/ o bé accedint-hi directament a Change.org

CartelCampañaPIDE_AntecPenalPol