ASSEMBLEA DE DOCENTS DIA 2 DE MARÇ

Aquí teniu l’ordre del dia de la propera assemblea general que tindrà lloc el 2 de març a l’IES Sant Marçal a les 17:30h:

1. Informació de les gestions fetes per la coordinadora: Document amb 8 propostes pel 2017, reunió amb el Director General d’Innovació i Comunitat Educativa, Jaume Ribas, qüestionaris ràtios…
  2. Decissió postura Assemblea de Docents davant la vaga de 9 març.
  3. Campanya ràtios inasumibles i denúncies.
  4. Modificacions al calendari escolar.
  5. Informació convocatòria d’oposicions.
  6. Informació convocatòria d’interins.
  7. Informació col·legi professional.
  8. Premi Ramon Llull 2017 a Illes Per un Pacte.
  9. Torn obert de paraules.

La vaga de dia 9 de març està convocada per la Plataforma Estatal per l’Escola Pública (pares, sindicats estatals, estudiants…). És una vaga general que afecta a tots els nivells d’ensenyament i es fa en contra del recurs que el Govern del PP presentà davant el Tribunal Constitucional en contra de la decisió del Congrés dels Diputats d’aixecar el vet a la iniciativa parlamentària que demanava derogar la LOMCE. La protesta té l’objectiu de fer retirar el recurs del Govern, iniciar els tràmits per derogar la LOMCE i revertir les retallades. Si heu seguit la premsa haureu vist que hi ha opinions a favor de secundar-la ja que els punts que reivindica són coherents amb la lluita feta fins ara; però també hi ha motius per dubtar de la seva eficàciaja que la convocatòria no surt de les bases i es pot mantenir la lluita contra la LOMCE d’altres maneres.

Què pensau al vostre centre? Veniu el màxim de gent per decidir entre tots.

Cada opinió compta!