Aclariment Oposicions

Ahir a la mesa sectorial el conseller va plantejar diverses opcions envers les oposicions, en funció de l’autorització  sol·licitada al Ministeri d’educació. Fins i tot, es va plantejar la possibilitat de fer més d’una convocatòria d’oposicions, una amb les 425 places  autoritzades i una altra addicional amb la resta de places. Aquesta segona convocatòria segurament seria impugnada i, per tant, anul·lada. El nostre sindicat es va plantar en aquest punt. No es poden anunciar unes oposicions, que segurament serien impugnades i crear més angoixa de la que ja hi ha entre els docents. Per això exigírem que s’anunciés quines serien les especialitats convocades a cada illa de les 425, que, a dia d’avui, són segures, i en cas que el Ministeri autoritzi un nombre addicional es convoquin per a l’estiu del 2018.

Finalment, i davant  de les informacions que estan sortint sobre oposicions, volem aclarir que el 2017 hi haurà unes 400 places i que les especialitats que s’han dit de paraula a la mesa sectorial poden sofrir modificacions importants. Per això, des de el nostre sindicat i per no confondre més els/les companys/es  no difondrem aquestes dades. Estem a l’espera d’una confirmació oficial de la proposta definitiva que la Conselleria s’ha compromès a anunciar amb urgència.